Wie zijn wij?

2B Finance komt voort uit Accountantskantoor Henneman en is per 1 januari 2016 zelfstandig geworden. Wel blijven beide bedrijven gevestigd in hetzelfde pand en houden een goede samenwerking.

Wij, Claudia en Astrid, zijn al meer dan 10 jaar collega’s op het gebied van financiële administratie en dienstverlening. Samen doen we met veel enthousiasme de administraties van verschillende ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Inmiddels hebben we een uitgebreide klantenkring, waarvoor wij naar alle tevredenheid de boekhouding verzorgen. Uw administratie is bij ons in goede handen!

Bij 2B Finance staat klanttevredenheid voorop. Wat betekent dat wij nauw met onze klanten samenwerken om de wensen en eisen goed op elkaar trachten af te stemmen. Persoonlijk en direct contact is bij ons een vanzelfsprekendheid. Naast het verlenen van diensten is voor ons de relatie met klant even belangrijk. Hierdoor kunnen wij onze diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant en zodoende een meerwaarde vormen in plaats van een kostenpost.

Claudia Bakkum –“Deskundigheid en persoonlijk contact”


Als financieel medewerker heb ik meer dan 25 jaar ervaring in financiële administratie en dienstverlening. Begonnen bij een groot accountantskantoor, daarna werkzaam bij een internationale transportonderneming. Daar was ik verantwoordelijk voor de salarisadministratie en de voorbereidende werkzaamheden voor de jaarrekening en tussentijdse cijfers.

Van 2003 tot en met 2015 was ik werkzaam bij Accountantskantoor Henneman als assistent-accountant. Mijn specialisme is salarisadministratie. Tevens maak ik jaarrekeningen, verwerk financiële administraties en verzorg de belastingen.

Persoonlijk contact met onze klanten met een grote mate van deskundigheid zorgt ervoor dat wij al onze klanten van de juiste diensten kunnen voorzien.

-Claudia Bakkum



Astrid Bakkum –“Maatwerk, flexibiliteit en kwaliteit”


Ik heb meer dan 25 jaar ervaring in financiële administratie en dienstverlening. Begonnen als medewerker bij een klein administratie kantoor, daarna heb ik mij verder ontwikkeld bij een grote, internationale onderneming tot hoofd financiële administratie.

Binnen deze onderneming droeg ik de verantwoordelijkheid voor het aansturen van de afdeling administratie, het voorbereiden van de jaarrekening en het maken van financiële managementoverzichten voor de directie.

Vanaf 2005 tot en met 2015 was ik werkzaam bij Accountantskantoor Henneman als assistent-accountant. Mijn werkzaamheden omvatten de financiële administratie en alles wat daar bij komt kijken, zoals het samenstellen van de jaarrekening, belastingaangiftes en salarisadministratie.

Maatwerk en flexibiliteit naar onze klanten zijn voor mij belangrijk om de juiste kwaliteit te kunnen bieden.

-Astrid Bakkum